Hogyan fogyj koplalás és szenvedés nélkül?

A vendégeim nagy része azon van leginkább meglepődve miután kipróbálta a Noraliv személyre szabott étrendjét, hogy miért nem éhes, sőt hogyan fogyott úgy, hogy nem koplalt és nem éhezett. Ebben a cikkben leleplezem a titkot, hogyan, milyen elvekkel lehet éhezésmentesen karcsúnak lenni.

Vannak alapvető szabályok, amit valószínűleg Te is jól ismersz már innen-onnan, de azért összeszedem egy-egy gondolatban, hogy biztosan ne maradjanak ki az alapok.

Ha fogyni szeretnél:

  • a cukros üdítők helyett fogyassz 2-3 liternyi vizet, céljaidat, panaszaidat figyelembe véve gyógynövényteával kombinálva

  • az étkezéseidbe legyen rendszer, hogy rendeződjön az emésztésed és a vércukorszinted ne ingadozzon. A rendszeres táplálkozás a fáradtságérzeteden és a teljesítményeden is javítani fog.

  • használj a főzéshez sovány húsokat, kevés zsiradékkal készítve

  • köretekben gondolkodj színesen, tehát a gabonaféléket, rizst, tésztákat kombináld bátran nagyobb mennyiségű zöldségekkel és domináljon az utóbbi

  • ne fogyassz hagyományos pékárut

  • kedvenc ételeidet ne zárd ki az étrendedből, egyszerűen a receptúrán, az elkészítési módon és a fogyasztási időponton kell változtatnod, mert a tiltás érzelmi evéshez, az pedig bűntudathoz vezet!

  • fogyassz tízóraira, uzsonnára friss, szezonális gyümölcsöt magvakkal, cukormentes tejtermékekkel

  • légy tudatos vásárló, mindig nézd meg a termék összetevőinek listáját és az egy adagra vonatkozó tápértékadatokat. Trükközd ki Te az élelmiszeripart!

  • Mozogj heti rendszereséggel legalább napi 30-40 percet, célodhoz igazított gyakorlatokkal és intenzitással, heti 3-4 alkalommal

  • állítsd gondolataidat a céljaidba és gondolkozz úgy, hogy most sikerülni fog és még tartós is lesz😊

Az alapokon túl pedig nézzük, hogyan jelenik meg a gyakorlatban a jóllakottság és a karcsúság együtt.

A Noraliv étrendek jellemzője, hogy

  • magas rosttartalommal rendelkezik, pontosan ezáltal rendkívül jól telít és nagy részük az emésztőrendszeren keresztül távozik

  • alacsony kalóriatartalmú nyersanyagokat kombinál össze, mely által jóval nagyobb ételadagok kerülnek az asztalra, így hiába „sokat” eszel, kalóriatartalmában és tápértékében tökéletesen beleillik a diétádba

  • a nagyobb adagokat tovább tart megenni, közben pedig már érezhető, hogy a gyomor egyre inkább telítődik, Te pedig jóllaksz

  • napi 5-6 étkezést tartalmaznak, ezért sosem alakul ki farkaséhség, vércukoringadozás, tehát nem falod fel a hűtőt keresztbe, ha hazaérsz a munkából

  • a vércukoringadozás kiküszöbölése érdekében a Noraliv étrendekben a napi étkezések szénhidráttartalma mindig kombinálva van valamivel, hogy az elfogyasztott étel glikémiás indexe alacsony vagy közepes mértékű legyen

  • szénhidrátok közül az egészséges, összetett szénhidrátokat tartalmazza, cukor, finomlisztes pékáru stb. nincs benne

  • magas fehérjetartalmuknak köszönhetően, megfelelő edzéssel kombinálva segítik az izomépítést, mely által a fogyás üteme és hatékonysága is nő

  • reformos édességeket is tartalmaz, pontosan ezért nem alakul ki sóvárgás az édességek után

Ilyen elveket követve nem csak gyönyörű alakot kapsz a szokásaid megváltoztatásáért cserébe, hanem kialakul egy tartható életmód, az egészségi állapotod jelentősen javul és sokkal energikusabb, fittebb, terhelhetőbb leszel a hétköznapokban! Ugye megéri változtatni?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük